Personal tools
You are here: Projects ESF o.s. Řemesla Kunštát

ESF o.s. Řemesla Kunštát

esf


Využití zkušeností o.s. Řemesla Kunštát v ICT pro vzdělávání cílových skupin

Podpořeno z operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v JM kraji.

 

Cílem projektu je připravit a pilotně ověřit kurzy dalšího vzdělávání zrakově handicapovaných a pracovníků v oblasti uchování kulturního dědictví s využitím unikátních zkušeností, které o.s. Řemesla v Kunštátě získaly svojí dosavadní prací s cílovými skupinami. Na základě zjištěné aktuální poptávky po rozvoji znalostí a dovedností pro využívání ICT při pracovních činnostech nevidomých a při digitalizaci a archivaci kulturních hodnot.  Jednotlivé kurzy  na sebe navazují a přinášejí získání ucelených dovedností v definovaných oblastech. Informovanost cílových skupin zajistí u modulu pro zrakově handicapované partner projektu a další spřízněné organizace (Tyfloservis,  SONS  Blansko, Bílý klíč porozumění a Kunštát PRO FUTURO o.p.s.)   Cílovou skupinu pracovníci kulturních institucí pomohou získávat nejen dobré kontakty z dosavadní spolupráce s členy sdružení, ale též publicita, kterou získalo v odborných kruzích vytvoření makety Codexu Gigas a maket pergamenových rukopisů královny Elišky Rejčky za účasti člena žadatele.

 

OPEN  SOURCE  PROJEKT  NVDA  (NonVisual Desktop Access) 

Homepage projektu                           Download instalátoru

doc. PhDr. Václav Šplíchal, CSc.:  Slepý mládenec a včelí království

Knihovna digitálních dokumentů pro nevidomé                              logo sons


Dokumenty projektu:

Schválení žádosti o finanční podporu

Tisková zpráva září 2011

 

Foto Vzdělávací projekt ESF

Foto vzdělávací projekt ESF  pilotní ověření


Foto Vzdělávací  projekt ESF  Muzeum  Boskovicka  únor 2012

Foto Vzdělávací  projekt ESF  Muzeum  Boskovicka  lektor Václav Houf

 




Boskovicko 12 2012


Deník CG v Boskovicích





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Document Actions
  • Misli.cz
  • Powered by Plone
  • Valid XHTML
  • Valid CSS
  • Section 508
  • WCAG